پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118811
چرا قلعه‌نويي و دايي براي پروين بچه هستند؟!
تاریخ انتشار : 1393/06/17 11:27:26
نمایش : 1632
سلطان فوتبالي ها کار هر کسي را قبول داشته باشد يا به او علاقمند باشد، او را بچه خطاب مي کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،  2سال قبل که امير قلعه‌نويي براي پنجمين بار قهرمان ليگ برتر شد، علي پروين در مصاحبه‌اي گفت: «اين بچه(قلعه‌نويي) کارش رو بلده!»


در آن زمان خيلي‌ها پرسيدند چرا علي پروين از چنين ادبياتي استفاده مي‌کند، در ‌حالي که سلطان سابق قرمزها در مورد خيلي‌ها از چنين واژه‌اي استفاده مي‌کند و اتفاقا بيشتر در مورد آن‌هايي که دوستشان دارد از لفظ بچه استفاده مي‌کند.


چند سال قبل که پسر علي پروين تازه فوتبالش را شروع کرده بود پدرش در مصاحبه‌اي گفت: «اين بچه را زياد بزرگش نکنيد چون هنوز خيلي مانده تا فوتباليست شود. عمرا اگر او مثل من شود چون ديگر مادر مثل علي پروين نمي‌زايد!»


پروين بعدها در مورد علي دايي هم از لفظ بچه استفاده کرد و گفت: «اين بچه را حمايت کنيد تا در پرسپوليس موفق شود.» البته سلطان بعدها با دايي دچار چالش شد و در جلسه وزارت ورزش ۲، ۳ نفر آن‌ها را جدا کردند تا درگير نشوند!


پروين بعدها حداقل درباره ۱۰، ۱۵ نفر ديگر هم از واژه بچه استفاده کرد و کم‌کم بچه تبديل به تکيه کلام اصلي او شد.


يکي از دوستان نزديکش مي‌گويد: «کلا علي آقا هر کس را دوست دارد به او مي‌گويد بچه! مثلا او کار قلعه‌نويي را خيلي قبول دارد و البته امير هم قبلا گفته بود الگويم علي پروين است.»
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html